wtorek, 5 lutego 2013

O autorce


W Internecie znana jestem jako Frozenka. Przynajmniej na stronach związanych z fanfikami i Potterem. Mam już dość spore doświadczenie nie tylko w tworzeniu opowiadań fanowskich (często bardzo gryzących się z kanonem), ale i w robieniu szablonów, w czasach świetności blogów onetowskich oceniałam także blogi, ale to jest już dawno za mną. Normalnie nazywam się Aleksandra Antas. Studiuję psychologię i od kilku lat zajmuję się modelingiem. 
Mam dwadzieścia jeden lat, może jestem już trochę za stara na ,,Harry'ego Pottera'', ale wszystko, co z nim związane było i nadal jest moim hobby. Poza tym bawię się we wszystko, co związane ze sztuką. Aktorstwo, zdjęcia, pisanie, prace plastyczne... 
No, w końcu pozbyłam się tego gimbusiarskiego opisu i zastąpiłam go czymś normalnym. 

~ Kontakt ~
GG: 12554927
E-mail: sophiesonnerie@yahoo.com
Moje konto na instagramie: Klik
Aktualności: Klik
Moje linki: Klik 

___________
~ cofnij do menu ~


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz