wtorek, 5 lutego 2013

O blogu

         Bloga założyłam pod wpływem chwili, aczkolwiek opowiadanie napisałam już dawno, a głównych bohaterów wymyśliłam jeszcze dawniej niż dawno. Kiedy miałam jakieś siedem lat i przeprowadziłam się do innego miasta, stworzyłam sobie wymyślonych przyjaciół — Ghostów i Sophie Serpens (którą nazywałam wtedy Zosią). Dopiero kilka lat później postanowiłam zacząć spisywać jej historię, lecz ośmieliłam się to opublikować dopiero w 2008 roku.

         * Mała ciekawostka — tworząc historię Sophie, nie przypuszczałam, że popełniam fanfiction, ba, myślałam, że jestem jedyną osobą, która jest aż takim „nołlajfem”, żeby coś takiego tworzyć (ach, ten dziecięcy egocentryzm).  

Blog powstał w celu opublikowania przeze mnie mojego pierwszego opowiadania o tematyce potterowskiej.

Jeśli tu wchodzisz, to bądź łaskaw nie spamować. Lepiej w ogóle nie komentuj, jeśli zamierzasz napisać tylko "Fajny blog, wejdź na…" 

Wszelkie powiadomienia proszę zostawiać pod najnowszym postem (dotyczy to osób, które prosiłam o informowanie), wszelki spam zaś będzie niezwłocznie usuwany. Mogę zagwarantować, że nie odwiedzę podanego w reklamie linka.

Nie dotyczy to ocenialni, gdyż czasami chętnie się zgłaszam, aby poznać opinię o swoim opowiadaniu.  
Tutaj znajduje się opis powstania SCP, osobom, które mają chętkę coś ode mnie podkopiować, radziłabym to przeczytać :) 

Data założenia bloga: 1.07.2008r., godzina 15:20.

Pierwszy post (Pierwsza sowa =)) pojawił się tego samego dnia, o godzinie 15:33. 

Jeżeli uważasz, że jakiś z moich rozdziałów jest godny polecenia i chcesz, abym dostąpiła tego zaszczytu w postaci otrzymania onetowskiej gwiazdki – napisz. 


blog-polecam@portal.onet.pl


Wyślij adres bloga, notki i napisz, dlaczego uważasz, że jest wyjątkowy. 

___________


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz