wtorek, 5 lutego 2013

O blogu

         Bloga założyłam pod wpływem chwili, aczkolwiek opowiadanie napisałam już dawno, a głównych bohaterów wymyśliłam jeszcze dawniej niż dawno. Kiedy miałam jakieś siedem lat i przeprowadziłam się do innego miasta, stworzyłam sobie wymyślonych przyjaciół — Ghostów i Sophie Serpens (którą nazywałam wtedy Zosią). Dopiero kilka lat później postanowiłam zacząć spisywać jej historię, lecz ośmieliłam się to opublikować dopiero w 2008 roku.         * Mała ciekawostka — tworząc historię Sophie, nie przypuszczałam, że popełniam fanfiction, ba, myślałam, że jestem jedyną osobą, która jest aż takim „nołlajfem”, żeby coś takiego tworzyć (ach, ten dziecięcy egocentryzm).  


Blog powstał w celu opublikowania przeze mnie mojego trzeciego opowiadania z serii potterowskiej.

Jeśli już tu wchodzisz, to bądź łaskaw nie spamować. Lepiej w ogóle nie komentuj, jeśli masz napisać tylko "Fajny blog, wpadnij do mnie". To samo się tyczy pustek krytyki, która ma na celu jedynie obrażenie autorki. 

Powiadomienia o najnowszych rozdziałach (to zwracam się do osób, które o takowe informacje prosiłam) zostawiaj pod nowym postem, niechciany spam zaś pozostanie niezwłocznie usunięty. Mogę zagwarantować, że nawet nie wejdę na podaną w reklamie stronę, chyba że będzie to zaproszenie do oceny przez jakąś ocenialnię.

Data założenia bloga: 10.11.2008r., godzina 19:50

Pierwszy post (Pierwsza sowa xD) pojawił się tego samego dnia, o godzinie 19:59, a Prolog 11.11.2008r.

Jeśli uważasz, że któryś z moich rozdziałów jest, jeśli chcesz, abym dostąpiła tego zaszczytu obdarzenia onetowską gwiazdką – napisz.



Wyślij adres bloga, notki i napisz, dlaczego uważasz, że jest wyjątkowy.
___________



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz