sobota, 30 listopada 2013

Liebster Blog Award - DLR


Zostałam nominowana przez Lucy Black, bardzo mi miło ;)

1. Kawa, herbata czy może kakao?
Odp. Ani jedno, ani drugie, ani trzecie, ale jak już muszę wybrać - kakao.

2. Poza Harrym Potterem jaką lubisz inną fantastykę? 
Odp. Jeśli muszę wybrać jedną, to uwielbiam całą twórczość fantastyczną Anne Rice, przede wszystkim Kroniki Wampierów (Armand <3)

3. Czy masz inne blogi poza tym? O czym one są? Podasz link? 
O tak, mam, i to nie jednego bloga. Wszystkie są z kategorii fanfik potterowski, a oto lista linków:


4. Która część Harry'ego Pottera jest twoją ulubioną (książka)? Dlaczego?
Odp. Uwielbiam wszystkie, ale najbardziej Harry Potter i Kamień Filozoficzny. Najwięcej w tej części jest tej magicznej atmosfery Hogwartu, magii, odpowiedniego klimatu... po prostu pięknie! 

5. Która część Harry'ego Pottera jest twoją ulubioną (film)? Dlaczego?
Odp. Zdecydowanie Harry Potter i Komnata Tajemnic. Kiedy oglądam tę część, po prostu czuję, że jestem w Hogwarcie, do tego cała masa grozy czająca się w każdym miejscu w Hogwarcie dodaje tej części idealnej atmosfery. 

6. Czy masz ulubionych polskich pisarzy? 
Odp. Owszem, aczkolwiek wolę brytyjskich twórców. 

7. Jaką obecnie czytasz lekturę? 
Odp. Obecnie czytam Anna Boleyn - życie i śmierć

8. O czym zechciałabyś poczytać (napisane przez J.K.Rowling)?
Odp. Słyszałam plotki o powstaniu książki na temat Huncwotów, nie ukrywam, że jestem bardzo ciekawa, jak różni się jej wizja od wizji Huncwotów pisanych w fanfikach. 

9. Jaką książkę ostatnio czytałaś? 
Odp. Zakończyłam książkę Dynastia Tudorów - Bądź wola twoja.

10. Co jest wg ciebie najlepszą, a co najgorszą ekranizacją (nie musi być HP)?
Odp. Ale ja skupię się na HP. Najlepsza ekranizacja to Harry Potter i Komnata Tajemnic, a najgorsza - Harry Potter i Więzień Azkabanu

Pytania do Was: 
1. Jaką postać z HP lubisz najbardziej? Dlaczego?
2. Czy byłabyś/byłbyś w stanie przeżyć 10 miesięcy bez komputera i naszej, mugolskiej technologii, gdybyś dostała/dostał się do Hogwartu? 
3. Od jak dawna piszesz fanfiki potterowskie?
4. Masz inne blogi? Podaj linki. 
5. Kto jest Twoim ulubionym pisarzem? 
6. Od ilu lat jesteś fanem/fanką Harry'ego Pottera? 
7. Wolisz śmierciożerców czy Zakon Feniksa? 
8. Czy zapisała/zapisałbyś się do "WSZY", którą założyła Hermiona?
9. Znasz jakieś dowcipy związane z HP? Jeśli tak - podaj jakiś.
10. Masz rodzeństwo? 

Nominowane blogi: 
Eliksir odrodzenia - Rickmanicka
Story od Bellatrix - Bellatrix
Snape Granger Story - Weird Charlotte
Dramione just a dream - Jestę Zgredkię


1 komentarz:

  1. Witaj!
    Chciałabym Ci bardzo serdecznie podziękować za nominację, jednakże jak już wielokrotnie pisałam, nie biorę udziału w TWBE oraz LBA.
    Życzę dużo weny i wspaniałych Mikołajkowych prezentów ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń