niedziela, 1 grudnia 2013

Ocenialnia



O mnie
W blogosferze jestem znana jako Frozenka. Króciutko, ponieważ szukasz tu informacji na temat, co oceniam, a co nie. Jestem studentką psychologii, modelką oraz piszę opowiadania potterowskie, jeśli Cię to ciekawi, to zapraszam tutaj, po prawej stronie znajduje się spis moich blogów. 

Co oceniam?
W zasadzie ocenię wszystko. 
Najchętniej oczywiście opowiadania potterowskie. Tworzysz swoich bohaterów i umieszczasz w magicznym świecie Rowling? Typowe parringi typu Sevmione, Dramione, Bellamort? A może wolisz coś niekonwencjonalnego (nie bójmy się słowa - dziwacznego)? Nie przeszkadza mi nawet Zgredek&Bijąca Wierzba. 
Jeśli chodzi o pozostałe tematy, to również bardzo chętnie podejmę się oceny Twojego opowiadania, nie przeszkadza mi Zmierzch (mimo że nie jestem fanką), opowiadania o wampirach i innych dziwacznych stworzeniach. Od czasu do czasu mogę przygarnąć opowiadanie po prostu o zwyczajnych ludziach. 

Czego nie oceniam?
Jestem bardzo otwarta na nowości, acz nie przełknę wszystkiego. Oczywiście możesz zgłosić się do mnie do oceny, jeśli piszesz fanfiki o Bieberze, One Direction, Hannie Montanie, itp., ale nie jest to tematyka, którą jestem w stanie strawić. 

Na co zwracam uwagę?
Bardzo istotna jest dla mnie grafika. Oczywiście trochę inaczej oceniam ten punkt, jeśli jest ona Twojego autorstwa, a inaczej, jeśli jest ona pobrana z szabloniarni, ale nie martw się - nie zmieni to za bardzo oceny opowiadania. Jeśli pobierasz szablon, oceniam to, czy pasuje do tematyki bloga, itp. 
Drugą sprawą są opisy. Jeśli masz ich na swoim blogu dużo, to jestem idealną oceniającą dla Ciebie, gdyż po prostu uwielbiam czytać nawet groteskowo długie przedstawienia.
Może wyjdę w tym momencie na ignorantkę, ale sprawą drugorzędną jest dla mnie ortografia. Jednak poprawną interpunkcję traktuję bardzo serio, tak samo, jak i zwyczajną schludność w opowiadaniu. Nie na wszystko mamy wpływ, czasami blogi płatają nam figle, ale, na Boga, jeśli widzę godzinę powiedzmy dwudziestą trzecią piętnaście napisaną w ten sposób: 23:15, to dostaję drgawek. Jest to zwyczajne lenistwo i niechlujstwo.
Im bardziej rozbudowany blog, tym lepiej. Uwielbiam przeróżne zakładki, bohaterów, czołówki, menu i inne wstawki, jednak za to daję dodatkowe punkty. Jeśli nie posiadasz czegoś takiego - nie przejmuj się.

Jeśli masz jakieś pytania, pisz śmiało ;)
Oto kontakt:
sophiesonnerie@yahoo.com
https://www.facebook.com/Prorok.Frozenki
http://ask.fm/sophiesonnerie

3 komentarze:

  1. Cześć ;)
    Będę chciała się do Ciebie zgłosić za jakiś czas, jednak na moim blogu dopiero prolog xD Jak tylko się nieco rozwinę, to się do Ciebie zgłoszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Typowe parringi
    Pairingi, ewentualnie paringi jako forma spolszczona. Na pewno nie parringi.

    Od czasu do czasu mogę przygarnąć opowiadanie po prostu o zwyczajnych ludziach.
    (...) o po prostu zwyczajnych ludziach.

    Uwielbiam przeróżne zakładki, bohaterów, czołówki, menu i inne wstawki, jednak za to daję dodatkowe punkty.
    Jednak sugeruje przeczenie. Lepiej brzmiałoby „Uwielbiam (...), więc daję za to dodatkowe punkty".

    OdpowiedzUsuń